Nya tjänster Callcenter!


Vill du satsa på en karriär i Barcelona och arbeta i en dynamisk miljö i ett växande företag? Call center har kontor beläget i Stockholm men är sedan juli 2015 även etablerade i Barcelona. Företaget har i dagsläget cirka 50 medarbetare  på kontoret  beläget centralt nära Passeig de Gracia. Nu tillsätts nya tjänster för omgående anställning. 

Call center grundades 2012 och bolaget började med att förmedla fordonsförsäkringar till privatpersoner och företag. De har sedan vuxit och utökat verksamheten som idag består av fem affärsområden; Privatekonomi, pensionssparande, försäkringar, lån och el. Call centrets tjänster har inga bindningstider, dolda avgifter eller kostnader

Tjänster med start andra kvartalet 2016

IT-Tekniker (Barcelona) -1 plats
Vi är på jakt efter en glad och skön IT-kille/tjej som kan sköta det mesta när det gäller nätverk, medarbetare och sladdar. Kan man Windows servrar, hårdvara, mjukvara, UBUNTU linux och dessutom har erfarenhet av IP telefoni/Växelsystem så är du rätt person för oss. Det är meriterande om man kan programmera och projektleda. Programmeringsspråk Html och php är krav. Utbildning däremot  är inget krav, vi anställer dig och inte din högskoleexamen.

Lead Generation Representative (Barcelona) -7 platser
(LGR/Mötesbokare) Som LGR på Call Center kontaktar du privatpersoner i Sverige och bokar möten med våra rådgivare som kan hjälpa dem till ett bättre pensionssparande. Alla kunder har olika behov, och som LGR gör du en behovsanalys som sedan följs upp av en rådgivare i ett bokat möte per telefon. Tidigare erfarenhet inom försäljning och CC är meriterande, men inget krav då utbildning sker internt. Social kompetens, engagemang och kommunikationsfärdigheter är egenskaper företaget värdesätter starkt. Det finns även möjligheter att växa internt inom företaget som teamleader.

Kundtjänst (Barcelona) – 3 platser
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar man för inkommande samtal mot befintliga kunder samt kontinuerlig uppföljning av deras privatekonomi.

Egenskaper call center söker:
-Hög social kompetens
-Professionell kommunikationsförmåga
-Multitasking
-Motiverad och självgående
-Teamplayer

Krav för anställning
-Planerar att stanna i Barcelona minst ett år
-Får ej förekomma i belastningsregistret

Övrig Information
-Spanska kollektivavtal, tjänsterna är tillsvidare med fast anställning efter tre månader.
-32 dagars semester
-Sysselsättningsgrad 100%
-Arbetstider är Måndag-Torsdag 12-20.30, fredagar 10-18.30

Ansökan
Ansökan skickas till christian@barcelonaforum.se 

OBS! Företaget tillsätter löpande så skicka in er ansökan så fort som möjligt! Om man inte bor i Barcelona men har möjlighet att snabbt omlokalisera sig från Sverige är det ett plus. Första Intervjun sker via Skype och andra intervjun på kontoret i Barcelona. I ansökan är det viktigt att man meddelar när man kan flytta ner om man bor i Sverige eller i ett annat land.
Paseig

Christian Ternstedt
Christian@barcelonaforum.se

Barcelona Forum

Välkommen till Barcelonaforum.se, kul att ni besöker vårt sajt. Vi är en onlinebaserad tidning samt även en informationsguide & bloggportal med Barcelona som bas. Vi ser till att ni har koll på det mesta som händer i stan, oavsett om man bor i Barcelona eller hälsar på som turist! Tveka aldrig att mejla oss på info@barcelonaforum.se om ni har några frågor så gör vi vårt bästa för att svara er så fort vi kan.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>